Synes da faktisk det var ret flabet!
Tråden er om netshopping hos negle og skønhed firma bare lige så folk der er ligeglade men bare synes overskriften lød spændende kan trykke videre inden jeg begynder at fortælle 🙂
Nå here it comes.
Jeg havde en rigtig (efter min mening) uacceptabel oplevelse med et firma idag 😕. Jeg har 3 gange handlet hos b4beauty.dk som er en online skønheds shop primært i negle. På deres hjemmeside står der at de levere fra dag til dag hvis man bestiller inden 14:30. Det vil sige bestil idag, modtag imorgen. På de 3 gange jeg har handlet hos dem har jeg haft den service én gang. Fair nok altså men så lad dog være med at prædike om den hurtige levering hvis ikke den er eksisterende! Nå men det er hvad det er. Jeg skriver så en mail til dem idag fordi jeg ikke har modtaget den vare jeg bestilte søndag aften at jeg var en smule skuffet over at man ikke kunne regne med deres leverings tid og jeg egentlig var lidt ked af det da jeg faktisk stod og skulle bruge de produkter idag men jeg skrev også at jeg tildels synes om deres kundeservice og deres produkter. Jeg var på ingen måde angribende eller brokkende men jeg mener at der skal være plads til både ris og ros.
Jeg får så en meget ubehøvlet mail tilbage om at den må jeg tage med postdanmark da de har sendt pakken og det var ihvertfald ikke deres problem. Jeg skriver så tilbage at jeg jo ikke kan vide om det er dem eller postdanmark der snøvler så længe de ikke sender en bekræftende mail på at min ordre er sendt. Det får man altså de fleste steder når pakken sendes. Det jeg så får tilbage er at jeg jo bare kan ringe til postdanmark hvis det er et problem og hun bliver ved med at køre rundt i at jeg ikke skal give dem skylden.
Her begynder jeg så faktisk at forklare hende at jeg ikke giver nogle skylden når hun fortæller mig at postdanmark kan være langsom MEN at alt det her "hvem har skylden" kan undgås hvis de bare ville (ligesom de fleste andre firmaer) sende en mail når varen afgår fra dem. Så har de jo deres ryg fri.
Hun var enorm nedladende og det virkede som om hun bare lagde al ansvar fra sig. Jeg synes sgu det er ret ubehøvlet eller er det?
Jeg synes bare det er skide dårlig stil at besvare mails på den måde. Jeg var overhovedet ikke angribende eller noget og straks så afstumper hun mig på den snærbede måde . Ret utilfreds.
Jeg vil ikke noget bestemt med den her mail udover at høre om det bare er mig eller hvad for jeg synes sgu det er hendes ansvar at svare mig ordenligt!
Nå here it comes.
Jeg havde en rigtig (efter min mening) uacceptabel oplevelse med et firma idag 😕. Jeg har 3 gange handlet hos b4beauty.dk som er en online skønheds shop primært i negle. På deres hjemmeside står der at de levere fra dag til dag hvis man bestiller inden 14:30. Det vil sige bestil idag, modtag imorgen. På de 3 gange jeg har handlet hos dem har jeg haft den service én gang. Fair nok altså men så lad dog være med at prædike om den hurtige levering hvis ikke den er eksisterende! Nå men det er hvad det er. Jeg skriver så en mail til dem idag fordi jeg ikke har modtaget den vare jeg bestilte søndag aften at jeg var en smule skuffet over at man ikke kunne regne med deres leverings tid og jeg egentlig var lidt ked af det da jeg faktisk stod og skulle bruge de produkter idag men jeg skrev også at jeg tildels synes om deres kundeservice og deres produkter. Jeg var på ingen måde angribende eller brokkende men jeg mener at der skal være plads til både ris og ros.
Jeg får så en meget ubehøvlet mail tilbage om at den må jeg tage med postdanmark da de har sendt pakken og det var ihvertfald ikke deres problem. Jeg skriver så tilbage at jeg jo ikke kan vide om det er dem eller postdanmark der snøvler så længe de ikke sender en bekræftende mail på at min ordre er sendt. Det får man altså de fleste steder når pakken sendes. Det jeg så får tilbage er at jeg jo bare kan ringe til postdanmark hvis det er et problem og hun bliver ved med at køre rundt i at jeg ikke skal give dem skylden.
Her begynder jeg så faktisk at forklare hende at jeg ikke giver nogle skylden når hun fortæller mig at postdanmark kan være langsom MEN at alt det her "hvem har skylden" kan undgås hvis de bare ville (ligesom de fleste andre firmaer) sende en mail når varen afgår fra dem. Så har de jo deres ryg fri.
Hun var enorm nedladende og det virkede som om hun bare lagde al ansvar fra sig. Jeg synes sgu det er ret ubehøvlet eller er det?
Jeg synes bare det er skide dårlig stil at besvare mails på den måde. Jeg var overhovedet ikke angribende eller noget og straks så afstumper hun mig på den snærbede måde . Ret utilfreds.
Jeg vil ikke noget bestemt med den her mail udover at høre om det bare er mig eller hvad for jeg synes sgu det er hendes ansvar at svare mig ordenligt!