11tilføjet af

3mobil - inkompetent lort!!!

Okay hvad sker der lige for 3 mobil!?!?!? Nu har jeg opsagt mit abbonnement hos dem d. 1 jan og så opdager jeg at jeg først skal til at betale for november måned. Dvs. at jeg her i marts måned, først står og skal betale for jan måned!?!? Pis lort og papir!!! Endnu mere mærkeligt er at jeg slet slet ikke har brugt min gamle mobil, men stadigvæk står med en regning på 311 kr fra jan måned?!?!? Når jeg går ind og kigger på min regning, på mit3, så står der at jeg har talt 2 timer i tlf. i jan - fuck har jeg ej, jeg har min arbejdsmobil, som jeg bruger og ikke min private!!!
For noget helt andet, så når man ringer ind til 3mobil "lorteservice" så kommer der for det først 40 forskellige valgmuligheder, som jeg jo skal igennem, fair nok, men så vælger jeg til sidst at trykke 2 for opsigelse af abbonnement og får at vide at der er 25 minutters ventetid????? WTF!!!!🙁 Det har jeg nu prøvet 4 gange uden at komme igennem, derfor tænkte jeg fuck det, nu vil jeg sku bare have fat i en medarbejder, og så var det fandme deres job at sige det videre!!! Men nej nej, det kunne de ikke, det var ikke deres bord! Men havd fanden vil de have at os kunder skal gøre - det er fandme dårlig skod service man får hos 3inmobil!!!🙁
Er der nogen af jer der har haft samme erfaringer??
tilføjet af

3 mobil

hejsa 3 mobil har et dårlig ryg ang deres lort. jeg har selv for ca 3 år siden selv haft en 3 mobil og da jeg vil opsige mit abn. snakkede damen helt udenom og talte om andre abn typer jeg kunne få. efter denne behandling vil jeg ikke være i 3 mere. og købte den fordi jeg skulle bruge msn men da den aldrig virkede der hvor jeg boede kunne 3 være lige meget. og nu er de begyndt og stå i de større super markeder som bilka og kvicky og nærmest råber efter kunder.. dårlig service for at få kunder.
tilføjet af

Istedet

for at skrive herinde - kan jeg kun anbefale dig at rette henvendelse til den Adm direktør for 3. De gange vi har haft nogen former for problemer har vi gjort det og har gode resultater med at gøre det.
Så se om du evet kan finde hans mail adr ellers skal jeg se om vi evt kan finde den frem til dig🙂
Vh Jowjow
tilføjet af

ja.....

oplevede også selv at de ville prøve at sælge andre mobiler og abbonnementer da jeg ville sige mit op, blev sku nødt til at skrue bissen på til sidst og blive lidt ubehøvlet - men det ber' de sku selv om! 😕
tilføjet af

nu...

nu er det jo ikke alle der nok lige viste det. så er det jo godt man kan skrive her på debatten!!
tilføjet af

Vidste hvad?

- at det er almindelig sund fornuft at opsige sit abonnement skriftligt? Det ville jeg anse for barnelærdom. Du kan aldrig dokumentere en telefonsamtales forløb.
tilføjet af

Ja ja og atter ja

Vi er mange der har samme erfaringer!? Jeg har dog ingen erfaringer med 3mobil, men alle
teleselskaber-stort set- kører efter samme skabelon😃? Det tager 1.minut at blive
"meldt ind" og 1 år at komme ud! Hvis du er heldig🙂
De gør lige præcis hvad der passer dem! Se Niels Hausgaard i nummeret: 3-mobil, hvor er
vko-forbrugerministeren henne forøvrigt?
tilføjet af

Og hvis brevet

eller mailen "forsvinder" eller bliver væk!? Eller hvis man ikke er enige om hvad der står i opsigelsen????
tilføjet af

Som Hausgaard synger -

- om det lorte-foretagende:
http://www.youtube.com/watch?v=mDxJle9LvMs
😕
tilføjet af

Sendes anbefalet.

Når man har med tvivlsomme firmaer at gøre sender man bare alt post til dem som anbefalet.
Så kan man sidde hjemme ved computeren og følge brevet lige til de har kvitteret for modtagelsen, det printer man så ud, så kan de lære det.
tilføjet af

3 mobil

har selv været kunde ved 3mobil for nogle år siden, havde bare ikke andet end problemer med mobilen.
da mine 6mdr var overstået, og jeg ville opsige mit abonnement gik jeg i butikken for at opsige men, fik af vide at det gjorde de ikke, og at jeg skulle ringe til kundeservice.
da jeg ringede til kundeservice kom jeg til at snakke med en mand som bare forsøgte alt hvad han kunne for at få mig til at blive, måtte tilsidst blive lidt grov. jeg syntes det er et dårlig mobil selskab, og skal aldrig mere være kunde ved dem igen.
tilføjet af

3 mobil

Nu vil jeg komme med noget godt om 3 mobil, jeg har nu været kunde hos dem i 6 år, og har aldrig fortrudt. Jeg har heller aldrig oplevet noget af det som i andre skriver om her! Til gengæld sagde jeg mit mobil nummer op TDC for 5 år siden og jeg oplever stadig at de oplyser mit gamle nr. når folk ringer til oplysningen!!
Jeg har erhvervs abn. på 5 telefoner, så jeg mener jeg ved hvad jeg taler om.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.