G4S KLAGE
Vi har lige medlt os ud af G4S, da vi startede med at være kunde hos dem fik vi at vide af deres konsulent at hvis vi ikke længere øsnkede at være kunde hos dem
var det opsatte anlæg vores ejendom, da jeg skulle skrive under på aftalen havde snakken med G4S konsulent være behaglig så jeg følte jeg i ro og mag kunde skrive
under uden at læse kontrakten igennem, da deres konsulent havde svaret tilfredsstillende på alle de spørgsmål jeg havde.
Det viser sig at efter man har betalt 5500,- kr er anlægget IKKE kunden ejendom hvis man ikke længere øsnker at være kunde, ud over det betaler man ca 4400,- kr om året,
vores central havde en diode der stod og blinkede noget den ikke plejede at gøre, da den havde stået sådan i 3 uger, vågede jeg at bevæge mig ind i centralens menu selv
om jeg ikke er fortrolig med den slags og fandt da ud af at der var lav batteri niveau på følere, G4S lovede at centralen ville sende signal til dem når der var lavt
batteri niveau, men vi havde INTET hørt fra dem, vores ide med en tyverialarm var tryghed, men når centralen står og blinker får man jo den opfattelse at der er noget galt.
Vi ringede til G4S men fik blot et flabet svar om at der var ikke noget galt og at de kom når de mente det var på tide, jeg spurgte om det var den måde man svarede
kunderne på når de betaler 4400,- kr om året om man ikke kunne forvente en smule service og venlighed, hvorefter der blot blev påpeget at der var ikke noget galt med
anlægget, nej svarede jeg, men det står og blinker og har gjort dette i 3 uger, det får mig jo til at tror der er noget galt når det ikke plejer at gøre dette.
G4S er en MEGET!!!! dyr løsning og de er ikke spor service mindet + deres konsulent lyver for at få en til at købe deres anlæg, fair nok jeg kunne ha læst kontrakten
igennem, men jeg regnede os med at jeg kunne stole på g4s konsulent.
Nu har de skrevet et brev til os at de kommer og tager anlægget ned og hvis der i den forbindelse sker skade på de flader anlægget er monteret skal skaden udbedres
for kundens egen regning, ydermere skriver de, at hvis man ikke er hjemme vil de benytte nøgleboksen og selv skaffe sig adgang til vores hjem.
En advarsel til alle andre der overvejer tyveri alarm HOLD JER LANGT VÆK FRA G4S
Hilsen en meget skuffet tidligere kunde hos G4S
var det opsatte anlæg vores ejendom, da jeg skulle skrive under på aftalen havde snakken med G4S konsulent være behaglig så jeg følte jeg i ro og mag kunde skrive
under uden at læse kontrakten igennem, da deres konsulent havde svaret tilfredsstillende på alle de spørgsmål jeg havde.
Det viser sig at efter man har betalt 5500,- kr er anlægget IKKE kunden ejendom hvis man ikke længere øsnker at være kunde, ud over det betaler man ca 4400,- kr om året,
vores central havde en diode der stod og blinkede noget den ikke plejede at gøre, da den havde stået sådan i 3 uger, vågede jeg at bevæge mig ind i centralens menu selv
om jeg ikke er fortrolig med den slags og fandt da ud af at der var lav batteri niveau på følere, G4S lovede at centralen ville sende signal til dem når der var lavt
batteri niveau, men vi havde INTET hørt fra dem, vores ide med en tyverialarm var tryghed, men når centralen står og blinker får man jo den opfattelse at der er noget galt.
Vi ringede til G4S men fik blot et flabet svar om at der var ikke noget galt og at de kom når de mente det var på tide, jeg spurgte om det var den måde man svarede
kunderne på når de betaler 4400,- kr om året om man ikke kunne forvente en smule service og venlighed, hvorefter der blot blev påpeget at der var ikke noget galt med
anlægget, nej svarede jeg, men det står og blinker og har gjort dette i 3 uger, det får mig jo til at tror der er noget galt når det ikke plejer at gøre dette.
G4S er en MEGET!!!! dyr løsning og de er ikke spor service mindet + deres konsulent lyver for at få en til at købe deres anlæg, fair nok jeg kunne ha læst kontrakten
igennem, men jeg regnede os med at jeg kunne stole på g4s konsulent.
Nu har de skrevet et brev til os at de kommer og tager anlægget ned og hvis der i den forbindelse sker skade på de flader anlægget er monteret skal skaden udbedres
for kundens egen regning, ydermere skriver de, at hvis man ikke er hjemme vil de benytte nøgleboksen og selv skaffe sig adgang til vores hjem.
En advarsel til alle andre der overvejer tyveri alarm HOLD JER LANGT VÆK FRA G4S
Hilsen en meget skuffet tidligere kunde hos G4S