snittet 300 gange
Det er en hyggelig verden vi lever i. Den bliver da mere og mere sindssyg for hver dag der går:
http://ekstrabladet.dk/112/article1655866.ece
http://ekstrabladet.dk/112/article1655866.ece
Det er en hyggelig verden vi lever i. Den bliver da mere og mere sindssyg for hver dag der går:Nu drejer det sig altså om USA. Sådan nogle grimme kællinger ..................... Og rejse 3000 kilometer for at komme i lag med dem? Usandsynligt.
De senste år har man gjort en del for at glorificere satanisme, .........................[/quote]
Hvem er "man"?
[quote]Denne side af satanismen er ofte det som folk tænker på, og jeg tror det er vigtigt at vi ikke glemmer, at hvis man bygger sit liv op efter symbolet på ondskab og lidelse, så er det et faresignal.
................. Jeg husker også du lagde et link på et tidspunkt, hvor en havde begået et mord, fordi stemmerne havde sagt han skulle.[/quote]
Sådan noget er en dianose indenfor psykiatrien. Hvis der bliver blandet religion ind i det, bliver det bullshit.
[quote]Vi har endnu Anders Breivik i frisk erindring - han var frimurer og hvad dertil hører.. [/quote]
Nu bliver tingene vist rodet sammen i en uigenkendelig pærevælling. Bullshit.
[quote]Satan styrer.. ser det ud til - men han kan kun det vi giver ham lov til.
Jesus har sejret over ham.
[quote="lyjse" post=2480857]................. Jeg husker også du lagde et link på et tidspunkt, hvor en havde begået et mord, fordi stemmerne havde sagt han skulle.[/quote]
Sådan noget er en dianose indenfor psykiatrien. Hvis der bliver blandet religion ind i det, bliver det bullshit.
[quote]Vi har endnu Anders Breivik i frisk erindring - han var frimurer og hvad dertil hører.. [/quote]
Nu bliver tingene vist rodet sammen i en uigenkendelig pærevælling. Bullshit.
[quote]Satan styrer.. ser det ud til - men han kan kun det vi giver ham lov til.
Jesus har sejret over ham.[/quote]
Man skal vist være uddannet teolog for at levere noget bullshit der er endnu værre. Hvad ævler du egentligt om? Andet end noget luft og nogle fantasier?
Hej Multani
Jeg har en teori om, at det er fremmedgørelsen overfor hinanden, der er noget af problemet: http://jp.dk/aarhus/article2606024.ece
Det er som om, at alle passer deres eget - så er der også større frihed til skummel beskæftigelse!
Eller også er den den der med "lediggang er roden til alt ondt". - Altså lediggang i forhold til jobmarkedet - såvel som til fællesskaber. Jeg tror at de, som bliver marginaliserede, søger ind i bandemiljøer og andet, der ikke tåler dagens lys, fordi de ikke føler sig på bølgelængde med resten af samfundet.
Mvh
solsystem
Jeg har jo afskrevet alt hvad der hedder alternativt som værende fup. Men så her, den anden aften, så sad jeg og fulgte med i en udsendelse om opklaring af mordgåder. Så var der ALLIGEVEL nogle sager, som var blevet opklaret ved hjælp af clairvoyante![/quote]
De fortæller ikke om alle de tilfælde hvor politiet er blevet ledt på vildspor og har spildt en masse tid på grundlag af henvendelser fra påstået clairvoiante. Dansk politi har ihvertfald den holdning at de ikke vil efterforske påstande fra påstået clairvoiante. Det er faktisk ret simpelt at afprøve clairvoiance.
Det er sådan at clairvoiance ikke holder vand ved kontrolleret afprøvning.
[quote].......................... Men jeg tror ikke, man kategorisk kan afskrive alt...
Politiet på Christiania (2) |
Nogen bliver udeladt |
Nyforelskede ?? |
Hvem er Golite Womens Motion |
Hvem er Tissemyre |
Eksamenstid |
Hvem kom først? |
Er det gået dig bedre? |
URIA HEEP |
De 3 små ord... |