Statestikken 160-0
Hvor mange flere uskyldige skal Israel myrde før de indser at krigen aldrig fandt sted.
Drago
Drago
Hvor mange flere uskyldige skal Israel myrde før de indser at krigen aldrig fandt sted.
Drago
Drago
Hej,
Hamas skød 150 missiler ind i Israel.
29 blev skudt ned af Israels forsvar over deres større byer bl.a. Tel Aviv.
Ja, Hamas er dårligere til at ramme end Israel er...
... til gengæld bombede Israel Missil-affyrings platforme hovedsageligt hvor ovenstående missiler blev affyret fra.
Hamas... Tjaa, bare missilerne ramte nogle tilfældige folk i Israel var de glade.
Israel FORSØGER at ramme militære mål...
Hamas er glade bare de rammer Civile i Israel.
Gaza-striben er ikke besat fordi Israel er grådig...
Palæstinenserne VALGTE sammen med 3 andre lande at ANGRIBE ISRAEL.
Israel går ind får en 2-stats løsning...
Hamas mener at Israel ikke skal have lov at eksistere.
Med venlig hilsen
Ieet
[quote="ieet" post=2831048]Hej,
Hamas skød 150 missiler ind i Israel.
29 blev skudt ned af Israels forsvar over deres større byer bl.a. Tel Aviv.
Ja, Hamas er dårligere til at ramme end Israel er...
... til gengæld bombede Israel Missil-affyrings platforme hovedsageligt hvor ovenstående missiler blev affyret fra.
Hamas... Tjaa, bare missilerne ramte nogle tilfældige folk i Israel var de glade.
Israel FORSØGER at ramme militære mål...
Hamas er glade bare de rammer Civile i Israel.
Gaza-striben er ikke besat fordi Israel er grådig...
Palæstinenserne VALGTE sammen med 3 andre lande at ANGRIBE ISRAEL.
Israel går ind får en 2-stats løsning...
Hamas mener at Israel ikke skal have lov at eksistere.
Med venlig hilsen
Ieet
[/quote]
Hej Leet
Ja du har ret !
Hamas er terrorist - Israel vil bekæmper terror, men som du også skriver, så advarer Israel befolkningen - så de kan flygte.
http://palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=11970
Hamas til israelerne
"Vent til selvmordsangreb
på hver bus, café og street "
"Start tælle antallet af kister, du behøver"
Citat slut
(google-oversat )
Drago
Nyt score
Israel har nu været heldigt med at ramme og myrde 168 personer
Hamas og Palæstina 0 personer
[quote="drago" post=2830977]Hvor mange flere uskyldige skal Israel myrde før de indser at krigen aldrig fandt sted.
Drago[/quote]
Iran forsyner hamas med raketter.
Gaza striben er altså bare en fremskudt post for galningene i iran.
Nu mangler vi så bare at en af de mange raketter hamas modtager fra Iran, bliver fyret af mod Jerusalem og rammer moskeen på tempelbjerget.
Så bliver der jo plads til det jødiske tempel Israelerne så længe har ønsket sig på det sted.
http://www.csmonitor.com/World/Security-Watch/2014/0310/Israel-Seized-rockets-would-put-Jerusalem-in-Gaza-s-range-video
Israel bruger raketterne til at beskytte civilbefolkningen, Hamas bruger civilbefolkningen til at beskytte raketterne.
Hej,
Siden Israel tirsdag indledte en offensiv med luftangreb mod Gaza, er 166 palæstinensere blevet dræbt. Hamas har samtidig sendt flere hundrede raketter mod Israel, men ingen israelere har hidtil mistet livet.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article4922148.ece
Hvordan kan det være at Hamas er så uheldige?
Nååhhh, Israel lykkedes bare rent faktisk med at forsvare de Civile som Hamas prøver at dræbe.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article4918780.ece
Med venlig hilsen
Ieet
[quote="drago" post=2831101]Nyt score
Israel har nu været heldigt med at ramme og myrde 168 personer
Hamas og Palæstina 0 personer
[quote="drago" post=2830977]Hvor mange flere uskyldige skal Israel myrde før de indser at krigen aldrig fandt sted.
Drago[/quote][/quote]
Jeg er enig
Hamas burde ikke købe deres udstyr i Iran og Syrien, de skal gøre som Israel, købe den hos Amerikanerne, så skal du bare se hvad der sker.
[quote="Perkins" skrev:
Israel bruger raketterne til at beskytte civilbefolkningen, Hamas bruger civilbefolkningen til at beskytte raketterne.
[quote="drago" post=2831126]Jeg er enig
Hamas burde ikke købe deres udstyr i Iran og Syrien, de skal gøre som Israel, købe den hos Amerikanerne, så skal du bare se hvad der sker.
[quote="Perkins" skrev:
Israel bruger raketterne til at beskytte civilbefolkningen, Hamas bruger civilbefolkningen til at beskytte raketterne.[/quote]
Så du mener det drejer sig om, at få dræbt så mange jøder som muligt drago... 😕
jeg trode du mente, at det var forfærdeligt, for hvert et uskyldigt menneske der blev dræbt... det gælder altså ikke uskyldige jøder, som f.eks. 3 teenagere..
Da Hamas har for vane at gemme affyringsramper i tæt bebyggede områder og gerne på skoler eller hospitaler, er det meget vanskeligt at undgå civile tab.
Men Israel gør hvad de kan, ved at advare på forskellige måder.
Hamas er terrorist, og jo flere lig han kan prale af, jo bedre.
Verden skal jo have ondt af ham.
Lær at læse Lyjse
Så vil du se hvad jeg virkeligt mener
I hvert fald er din iagtagelse helt forkert.
Scoren er n officielt 172 - 0
Drago
[quote="lyjse" post=2831148][quote="drago" post=2831126]Jeg er enig
[quote="Perkins" skrev:
Israel bruger raketterne til at beskytte civilbefolkningen, Hamas bruger civilbefolkningen til at beskytte raketterne.[/quote]
jeg trode du mente, at det var forfærdeligt, for hvert et uskyldigt menneske der blev dræbt... det gælder altså ikke uskyldige jøder, som f.eks. 3 teenagere..
Da Hamas har for vane at gemme affyringsramper i tæt bebyggede områder og gerne på skoler eller hospitaler, er det meget vanskeligt at undgå civile tab.
Verden skal jo have ondt af ham.[/quote]
Skal vi ikke lige rette en misforståelse.
Hamas er ikke en person men et palistinensisk islamistisk polisk parti og samtidig terror organisation, som bla omfatter selvmords bombere.[/quote]
Tak 🙂 faktisk skrev jeg på et tidspunkt : "Hamas og hans slæng" 😖
Fra Wikipedia
[quote]Hamas, (Arabisk: حماس), en forkortelse for Harakat al-Muqawamah al-Islamiyya (Arabisk: حركة المقاومة الاسلامية, eller "Den Muslimske Modstandsbevægelse"), er et palæstinensisk, islamistisk politisk parti. Hamas er ledet af Khaled Mashal og Ismail Haniyeh. Hamas' tilholdssted er Gazastriben, men de opererer også på Vestbredden.
Hamas anses af mange lande, deriblandt USA, EU og Israel, for en terroristorganisation.
De står ganske vist for et omfattende socialt arbejde i de palæstinensiske selvstyreområder[Kilde mangler], men dette sker ofte med betingelser om deltagelse i militære aktiviteter.
Hamas var i vesten kendt for sin taktik med selvmordsbomber mod Israel, primært mod civile israelere, men har også ramt politi og militær.
Hamas angriber også israelske militær- og sikkerhedsstyrker i kampen mod Israel.
Hamas har således erklæret det som sit mål at fjerne alle jøder fra hele det nuværende Israel på nær dem som boede der før første verdenskrig. Hamas betragter det nuværende Israel som en del af et samlet Palæstina
Hej,
Jeg tror at det er uklart hvad du mener at der skal ske ved denne score...
Mener du at Israel skal ignorere at Hamas skyder missiler efter deres Civile og byer, fordi de har et forsvar som er i stand til at skyde de fleste af missilerne ned?
Syntes du at Israel skal ignorere at Hamas skyder missiler efter Civile mål og byer, bare fordi Hamas er fårlige til at ramme?
Når Hamas vælger at opstille ramper der bruges til at affyre missiler imod Civile byer i Israel, fra taget af beboelses-blokke... Skal Israel så bare lade dem fortsætte med at affyre missilerne?
Med venlig hilsen
Ieet
[quote="drago" post=2831151]Lær at læse Lyjse
Drago
[quote="Perkins" skrev:
Verden skal jo have ondt af ham.[/quote][/quote]
Skal vi ikke lige rette en misforståelse.
Hamas er ikke en person men et palistinensisk islamistisk polisk parti og samtidig terror organisation, som bla omfatter selvmords bombere.
Det vil ikke overraske mig at Hamas bruger, eller har brugt selvmords bomber, men for godt ordens skyldt vil jeg gerne se bevis for dit påstand.
Gider du lige ligge et link
Drago
[quote="123456+" post=2831171]Skal vi ikke lige rette en misforståelse.
Hamas er ikke en person men et palistinensisk islamistisk polisk parti og samtidig terror organisation, som bla omfatter selvmords bombere.[/quote]
Hej drago
Beviset fik du allerede i aftes - hvor Hamas truer Israel.. du åbnede altså ikke mit link.. så får du det igen:
http://palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=11970
[quote="drago" post=2831179]Det vil ikke overraske mig at Hamas bruger, eller har brugt selvmords bomber, men for godt ordens skyldt vil jeg gerne se bevis for dit påstand.
Gider du lige ligge et link
Drago
[quote="123456+" post=2831171]Skal vi ikke lige rette en misforståelse.
Hamas er ikke en person men et palistinensisk islamistisk polisk parti og samtidig terror organisation, som bla omfatter selvmords bombere.[/quote][/quote]
Drago
Lad os da starte med links.
Den første skal du ikke tage dig af overskriften på, da indlægget er skrevet af storsvindleren dan jørgensen.
http://stiften.dk/laeserbrev/israel-begaar-krigsforbrydelser
Den eneste sandfærdige er nok hvor han indrømmer at hamas rekrutterer tusinder af selvmords"piloter" og hvorfor så ikke også kvinder?
En generel gennemgang:
https://www.pet.dk/CTA/~/media/CTA/20120321KvinderimilitantislamismeglobaltUKLpdf.ashx
Lidt mere.
http://www.bt.dk/nyheder/hamas-paatager-sig-ansvaret-for-selvmordsbombe-i-tel-aviv
En lille liste, hvor man bla kan læse at den første "offentlige" kvindelige hamas tilknyttede selvmords bomber kom i 2002.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Palestinian_suicide_attacks
Lidt fra kristeligt dagblad
om hvorfor de dog gør det.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/skamfulde-kvinder-kan-blive-selvmordsbombere
osv osv osv
https://www.pet.dk/Nyheder/2012/Kvinder_i_militant_islamisme.aspx
Drago[/quote]
Jeg må lige rette dig drago, der står 160-3.
Dråben var de tre teinets drenge, der blev bortført og dræbt. 😮 😮
Jeg takker for din indsats
Israel har indtil videre ikke kunne dokumentere at det faktisk var Palæstinenser som bortførede og myrdede de unge mennesker, ligesom det ikke er bevist som brændte og myrdede den unge mand.
Så jeg holder statistiker med hvor mange er døde gennem Israels angreb og hvor mange igennem Hamas.
Lige nu er den officielle tal
172 - 0
Hvad de tal kan bruge til ved jeg ikke, og jeg gør mig bestemt ikke vellidt her på solen og i den pro Israelske land Danmark, men det er bare noget som jeg vil gøre.
Drago
[quote="ak31" post=2831195][quote="drago" post=2830977]Hvor mange flere uskyldige skal Israel myrde før de indser at krigen aldrig fandt sted.
Drago[/quote]
Dråben var de tre teinets drenge, der blev bortført og dræbt. 😮 😮[/quote]
Hvad de tal kan bruge til ved jeg ikke, og jeg gør mig bestemt ikke vellidt her på solen og i den pro Israelske land Danmark, men det er bare noget som jeg vil gøre.
Drago
Drago skrev:
[quote]Hvad de tal kan bruge til ved jeg ikke, og jeg gør mig bestemt ikke vellidt her på solen og i den pro Israelske land Danmark, men det er bare noget som jeg vil gøre.
Drago[/quote]
Hvem er ikke imod terror ?
Sidder du i virkeligheden og forsvarer terrorister eller .. ?
Det er synd for de uskyldige familier, som rammes, det kan vi hurtigt blive enige om, men er det ikke uhyggeligt, hvad børnene opdrages til ?
http://www.youtube.com/watch?v=VcYjvcRiCxY
[quote="drago" post=2831203]Jeg takker for din indsats
Israel har indtil videre ikke kunne dokumentere at det faktisk var Palæstinenser som bortførede og myrdede de unge mennesker, ligesom det ikke er bevist som brændte og myrdede den unge mand.
Så jeg holder statistiker med hvor mange er døde gennem Israels angreb og hvor mange igennem Hamas.
172 - 0
Drago
[quote="ak31" post=2831195][quote="drago" post=2830977]Hvor mange flere uskyldige skal Israel myrde før de indser at krigen aldrig fandt sted.
Drago[/quote]
Dråben var de tre teinets drenge, der blev bortført og dræbt. 😮 😮[/quote][/quote]
Jeg er lige ved at tro at du er ligeså ensrettet som Tigermanden, det lever i en osteklokke med bind for øjnene.
Hamsah har deres affyrings raketter blandt den civile befolkning. Det er nok en fejhed der går ud over de civile. Det bliver så de israelerne der er de onde. 😮 😮
http://english.people.com.cn/200401/15/eng20040115_132643.shtml
"Although recruiting Muslim women to fight for the land and for Islam is exceptional, J Jihad (holy war) is obligatory on every Muslim, male or female."
Sheikh Ahmed Yassin, founder and spiritual leader of the Islamic resistance movement Hamas, thus commented on the suicide bombing attack carried out by a 21-year-old woman from Gaza at Erez terminal Wednesday morning.
It was the first time ever that Hamas recruits a Palestinian woman since the movement decided to use human beings to carry out bombing attacks against Israel. However, it was the seventh time in general that a woman's body is used in a Palestinian suicide bombing.
http://www.childrensrightsinstitute.org/106/countering-child-suicide-bombers
Palestinian children are not doing this of their own free will, nor are they doing this for political reasons. It was not out of desperation, but aspiration to become heroes, to become famous, to have sex with virgins, to go to paradise. For us suicide bombing is still abhorrent; for these children it's like eating french fries. They literally don't understand that you die when you blow your limbs apart, there is a mental disconnect there; death is not martyrdom. It's like becoming a rock star overnight.
[quote="ak31" post=2831211][quote="drago" post=2831203]Jeg takker for din indsats
172 - 0
Drago
Drago[/quote]
Dråben var de tre teinets drenge, der blev bortført og dræbt. 😮 😮[/quote][/quote]
Jeg er lige ved at tro at du er ligeså ensrettet som Tigermanden, det lever i en osteklokke med bind for øjnene.
Hamsah har deres affyrings raketter blandt den civile befolkning. Det er nok en fejhed der går ud over de civile. Det bliver så de israelerne der er de onde. 😮 😮[/quote]
Jeg er helt enig, det er fej.
Ved du noget om hvor der findes ledige steder i landet, der hvor der ingen cicile bor.
Drago
[quote="drago" post=2831228][quote="ak31" post=2831211][quote="drago" post=2831203]Jeg takker for din indsats
172 - 0
Drago
Drago[/quote]
Hamsah har deres affyrings raketter blandt den civile befolkning. Det er nok en fejhed der går ud over de civile. Det bliver så de israelerne der er de onde. 😮 😮[/quote]
Jeg er helt enig, det er fej.
Ved du noget om hvor der findes ledige steder i landet, der hvor der ingen cicile bor.
Drago[/quote]
Man kunne jo vælge militære områder frem for skoler, hospitaler og børnehaver.
Er burkanen faldet helt ned over dine øjne?? 😮 😮
Der findes vel ikke deciderede millitære områder, såsom kaserner, millitære lufthavne osv osv i palæstina, men der må da være øde eller mindre befolkede områder som hamas kan bruge som affyrringssteder for deres raketter.
Men det gør de ikke, de vælger at affyre dem fra civile steder, hvilket Israel selvfølgelig svarer igen på ved at bombe disse steder, som regel efter at have advaret civilbefolkningen om at de nok lige bør lette røven og komme væk inden husene, skolerne eller hvor der nu er blevet sendt raketter af sted fra bliver jævnet med jorden.
Hej Ieet
Jeg mener at folkemordet snart muligst skal stoppes, at FN kommer og indsætter en styrke på samme måde man gjorde i Kosovo.
Jeg ved at det er komplicerede, men med godt vilje er det muligt, og så kan Danmark sende soldater i lange baner for at opretholde fred nu og i fremtiden.
De ekstrem radikale Hamas vil hermed ikke være levedygtigt og døde et naturligt død
De ultra ortodokse radikale hos Israel vil ikke dø, men måske kan de kontroleres.
De hele er måske en utopi, men denne her vanvid, hvor Israel med støtte fra åbenbart mange udover folkemord må snarest stoppe.
Alle ved at de raketter som Hamas bruger er ubrugeligt, de har så vid jeg ved aldrig ført til noget skade.
Beviset ligger i tallet, jeg kalder det provokerende for score, og den er uofficielt nu oppe på over 200 imod 0
Jeg ønsker og støtter fred
Drago
[quote="ieet" post=2831154]Hej,
Mener du at Israel skal ignorere at Hamas skyder missiler efter deres Civile og byer, fordi de har et forsvar som er i stand til at skyde de fleste af missilerne ned?
Syntes du at Israel skal ignorere at Hamas skyder missiler efter Civile mål og byer, bare fordi Hamas er fårlige til at ramme?
Når Hamas vælger at opstille ramper der bruges til at affyre missiler imod Civile byer i Israel, fra taget af beboelses-blokke... Skal Israel så bare lade dem fortsætte med at affyre missilerne?
Med venlig hilsen
Ieet
Drago
[quote="Perkins" skrev:
Verden skal jo have ondt af ham.[/quote][/quote][/quote]
Hej,
En FN fredsbevarende styrke virker dårligt, når der ikke er en klar grænse-dragning imellem de 2 områder...
Specielt ikke når Hamas og Israel skyder langtrækkende missiler.
Hamas raketter har ført til skade. Adskillige gange.
Israel er dog forholdsvis gode til at skyde dem ned inden de rammer by-områder.
Hamas har netop i dag afvist at indgå i en våbenhvile.
Det var i øvrigt Hamas som startede med at affyre rakketer imod Israel inden de 200-0 blev scoret.
Med venlig hilsen
Ieet
[quote="drago" post=2831178]Hej Ieet
Jeg mener at folkemordet snart muligst skal stoppes, at FN kommer og indsætter en styrke på samme måde man gjorde i Kosovo.
Jeg ved at det er komplicerede, men med godt vilje er det muligt, og så kan Danmark sende soldater i lange baner for at opretholde fred nu og i fremtiden.
De ekstrem radikale Hamas vil hermed ikke være levedygtigt og døde et naturligt død
De ultra ortodokse radikale hos Israel vil ikke dø, men måske kan de kontroleres.
De hele er måske en utopi, men denne her vanvid, hvor Israel med støtte fra åbenbart mange udover folkemord må snarest stoppe.
Alle ved at de raketter som Hamas bruger er ubrugeligt, de har så vid jeg ved aldrig ført til noget skade.
Beviset ligger i tallet, jeg kalder det provokerende for score, og den er uofficielt nu oppe på over 200 imod 0
Jeg ønsker og støtter fred
Drago
[quote="ieet" post=2831154]Hej,
Med venlig hilsen
Ieet
Drago
[quote="Perkins" skrev:
Verden skal jo have ondt af ham.[/quote][/quote][/quote][/quote]
Hvorfor i alverden blande køb og salg af jord og fast ejendom ind i en ellers nogenlunde vel kørende debat?
Problemet er at hamas, istedetfor at affyre raketterne fra øde områder, bevidst affyrer dem fra civile bygninger og tætbebyggede områder, velvidende at israelerne, som helt naturligt bomber de steder der er affyret fra, så bliver udpeget som skurken, fordi de så bomber civile områder.
Ingen, og heller ikke dig lader det til, tænker på at det er hamas der starter "legen", for de ved at ethvert raketangreb mod Israel bliver besvaret med bombninger.
Har egentlig kun lyst til at spørge....
Er du virkelig så dum eller spiller du bare dum for at provokere til "debat"?
Hej igen
Jeg skal ikke gøre mig klog om FN virker eller ej, det er et forslag fra flere politikere, som mener dette at være eneste vejen ud.
For min skyld må de bare fjerne grænser, bare de kommer til at være massivt til stede så alle kan føle sig trygge.
De kunne i Sirien hvor alle kemiske våben blev fjernet, de kunne i Kosovo, hvorfor ikke derned.
Drago
Hej,
Jeg er godt klar over at "flere politikere" mener at FN tropper i området vil løse problemet. Men de tager fejl - en opdeling i 2 lande vil løse problemet, indtil da vil problemet fortsætte.
Problemet er ikke at FN skulle "fjerne grænser" men at der skulle laves en grænse imellem palestinensisk område og israelsk. Og for at det skulle virke, skal begge lande acceptere denne grænse.
Kosovo betegnes af mange som en enorm fiasko for FN. So det er et lidt sjovt eksempel...
Syrien deltog FN udelukkende med målet at fjerne de kemiske våben... Krigen fortsætter hvor nu både Diktatoren og Islamisk Terror dagligt myrder civilbefolkningen. FN gjorde virkelig en forskel der.
Så igen spørger jeg... Hvad vil du gerne have at FN gør?
Med venlig hilsen
Ieet
[quote="drago" post=2831392]Hej igen
Jeg skal ikke gøre mig klog om FN virker eller ej, det er et forslag fra flere politikere, som mener dette at være eneste vejen ud.
For min skyld må de bare fjerne grænser, bare de kommer til at være massivt til stede så alle kan føle sig trygge.
De kunne i Sirien hvor alle kemiske våben blev fjernet, de kunne i Kosovo, hvorfor ikke derned.
Drago
[/quote]
Hej Ieet
Det er mit sidste bidrage for den her gang og jeg prøver lige at svare.
FN har lavet den ene bommert efter den anden i Kosovo, men det er også erklæret som deres bedste lære skole, lige nu er den Hollandske afdeling af FN erklæret medskyldigt i Screbrenice massakre, og det er fint der bliver lagt ansvar mener jeg.
Det er netop fint at FN, som eneste kunne fjerne våbene i Syrie, (andre kunne ikke) de er væk nu, at det så ikke løse problemet vidste alle, men Assads lille bror skal det nu klare uden kemi.
FN fik ikke lov at komme ind i Irak, og det gik fint, nu er der borgerkrig og der bliver også myrdet uskyldige.
Om FN kan løse problemer i Israel og Palestina skal jeg ikke gøre mig klog på, men politik har ikke virket, og med de mange involverede ekstremistiske krafter kommer der vel aldrig ende på konflikten.
Men FN kan gøre et forsøg med at være massivt til stede i lad os bare sige 20 år, de har muligt lært af deres fejl, men uden at lave fejl lærer man aldrig.
Hvordan det skal gøres skal jeg ikke gøre mig klogt på.
Om FN bliver brugt må vi se, men lige nu er det 200 - 1
Trist statistik
Drago
Hej Ieet
Det er mit sidste bidrage for den her gang og jeg prøver lige at svare.
FN har lavet den ene bommert efter den anden i Kosovo, men det er også erklæret som deres bedste lære skole, lige nu er den Hollandske afdeling af FN erklæret medskyldigt i Screbrenice massakre, og det er fint der bliver lagt ansvar mener jeg.
Det er netop fint at FN, som eneste kunne fjerne våbene i Syrie, (andre kunne ikke) de er væk nu, at det så ikke løse problemet vidste alle, men Assads lille bror skal det nu klare uden kemi.
FN fik ikke lov at komme ind i Irak, og det gik fint, nu er der borgerkrig og der bliver også myrdet uskyldige.
Om FN kan løse problemer i Israel og Palestina skal jeg ikke gøre mig klog på, men politik har ikke virket, og med de mange involverede ekstremistiske krafter kommer der vel aldrig ende på konflikten.
Men FN kan gøre et forsøg med at være massivt til stede i lad os bare sige 20 år, de har muligt lært af deres fejl, men uden at lave fejl lærer man aldrig.
Hvordan det skal gøres skal jeg ikke gøre mig klogt på.
Om FN bliver brugt må vi se, men lige nu er det 200 - 1
Trist statistik
Drago
[/quote]
Drago
Israelerne er langt bagud. Israel har dræbt i omegnen af 200 palæstinensere og palæstinenserne har dræbt en israeler.
Men ifølge Hamas selv er en israeler det samme værd som 1000 palæstinensere og derfor må Israel være langt bagud i scoren (sådan rundt regnet 800).
http://www.b.dk/verden/israel-vil-loeslade-1000-palaestinensere
Drago[/quote]