Sådan integreres der
Man skal bare finde ud af, hvad de tror på (f.eks retten til at slå sin egen datter ihjel).
Og så spørge dem, hvorfor denne tro er så skide god? Hvad får Danmark ud af det?
Der efter forklarer vi, hvorfor vi mener, at vores tro er god (f.eks at det at kvinder og piger bliver isoleret fra samfundet ikke er nogen god ide).
Her efter kan vi evt. justere samfundet, hvis der er gode argumenter.
Det gælder om at finde den samfundsform, der er bedst for Danmark. Pga. vores økonomiske success, så har vi nogle gode esser i denne argumentation.
Det er vigtigt, at vi ikke giver efter. Vi vil overbevises ikke presses. Argumenter så som:
Det siger vores tro (Allah).
Sådan er vores kultur
Det er bedst for vores storfamilier.
Det er synd for os.
er alle ikkeargumenter. For hvad får Danmark ud af at bøje sig for sådanne argumenter, ikke en skid vel.
Pga sproglige problemer og mistro er det vigtigt, at der er nogle repræsentanter for de berørte grupper, der er mere end almindelig gode til dansk, og som tager udgangspunkt i, hvad der er godt for Danmark. Det må heller ikke være for religiøse.
S, SF og R er alle eftergivenhedspartier. Eftergivenhed er ikke det samme som tolerance, og iøvrigt er der grænser for hvor tolerant, et samfund kan blive. Vi giver respekt men ikke lydighed. Vi har alle en pligt til at kæmpe for det, vi tror på, fordi alles lykke afhænger af det.
"Man kan ikke ændre folks tro"
Gu' kan man så. Jesus gjorde det ene mand og uden hære, efter en generation var verden på den anden ende. Han brugte almindelige fornuftige argumenter. Han kom ikke og sagde: Gud siger, at du skal gøre sådan og sådan, eller jeg har ret, og i er onde. I dag har vi massemedier og internet, så det burde være a piece of cake.
Problemet er bare, at folk (hverken danskere eller indvandre) ved ikke, hvad en tro/religion er, og hvorfor vi har dem. Vi er heller ikke bevidst om, hvad vi virkelig tror på. Så der burde laves en oplysningskampagne ud fra en ikkereligiøs synsvinkel, og vi har brug for nogle mennesker, der interesserer sig for religioner ud fra en samfundsmæsig synsvinkel mere, end vi har brug for religionsforkæmpere. Præster og Mullaher kan næppe bruges.
Religioner er til for menneskenes skyld og ikke omvendt.
Og så spørge dem, hvorfor denne tro er så skide god? Hvad får Danmark ud af det?
Der efter forklarer vi, hvorfor vi mener, at vores tro er god (f.eks at det at kvinder og piger bliver isoleret fra samfundet ikke er nogen god ide).
Her efter kan vi evt. justere samfundet, hvis der er gode argumenter.
Det gælder om at finde den samfundsform, der er bedst for Danmark. Pga. vores økonomiske success, så har vi nogle gode esser i denne argumentation.
Det er vigtigt, at vi ikke giver efter. Vi vil overbevises ikke presses. Argumenter så som:
Det siger vores tro (Allah).
Sådan er vores kultur
Det er bedst for vores storfamilier.
Det er synd for os.
er alle ikkeargumenter. For hvad får Danmark ud af at bøje sig for sådanne argumenter, ikke en skid vel.
Pga sproglige problemer og mistro er det vigtigt, at der er nogle repræsentanter for de berørte grupper, der er mere end almindelig gode til dansk, og som tager udgangspunkt i, hvad der er godt for Danmark. Det må heller ikke være for religiøse.
S, SF og R er alle eftergivenhedspartier. Eftergivenhed er ikke det samme som tolerance, og iøvrigt er der grænser for hvor tolerant, et samfund kan blive. Vi giver respekt men ikke lydighed. Vi har alle en pligt til at kæmpe for det, vi tror på, fordi alles lykke afhænger af det.
"Man kan ikke ændre folks tro"
Gu' kan man så. Jesus gjorde det ene mand og uden hære, efter en generation var verden på den anden ende. Han brugte almindelige fornuftige argumenter. Han kom ikke og sagde: Gud siger, at du skal gøre sådan og sådan, eller jeg har ret, og i er onde. I dag har vi massemedier og internet, så det burde være a piece of cake.
Problemet er bare, at folk (hverken danskere eller indvandre) ved ikke, hvad en tro/religion er, og hvorfor vi har dem. Vi er heller ikke bevidst om, hvad vi virkelig tror på. Så der burde laves en oplysningskampagne ud fra en ikkereligiøs synsvinkel, og vi har brug for nogle mennesker, der interesserer sig for religioner ud fra en samfundsmæsig synsvinkel mere, end vi har brug for religionsforkæmpere. Præster og Mullaher kan næppe bruges.
Religioner er til for menneskenes skyld og ikke omvendt.