3tilføjet af

Underskrift i ansøgning på e-mail

Hej.
Er der et klogt hoved, som ved hvad man sædvanligvis gør mht. underskrift på en ansøgning, når virksomheder beder om at få ansøgninger som Word-fil.
Normalt sender jeg mine ansøgninger som PDF-filer, hvor den underskrevne ansøgning bliver scannet ind.
Hvis der er nogen, som kender svaret, vil jeg gerne høre fra jer.
tilføjet af

Der er sikkert flere forskellige løsninger

Men det jeg gjorde var at scanne min underskrift ind og benytte den som signatur.
tilføjet af

Spring over...

Jeg bruger aldrig underskrift i den slags. Det er jo ikke fordi modtager SKAL have juridisk vished om at du virkelig er afsenderen...
tilføjet af

Tak for svaret

nej rent juridisk er det ikke nogen betingelse, men der er jo så megen snak om, hvor vigtig ens ansøgning fremstår, og jeg ved ikke hvor meget, arbejdsgiverne vægter en underskrift.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.