Windows 7 Hjælp !!!!
Hej.
Jeg har købt en ny pc, med windows 7.. men problemet er at jeg ikke kan se dokumenter på skrive bord, jeg vil gerne havde dem på skrivebord, feks som: denne computer og netværk og internet explorer, og dokumenter,.. i windows vista kunne man kan godt havde dem frem ved at går ind i egenskaber og menuen start .. og trykke på klassisk version af menuen start, så kommer en mappe der hedder dokumenter og denne computer og netværk og internet explorer ..
Håber i kan hjælpe mig, med hvordan jeg kan have dem frem i windows 7..🙂tak
Jeg har købt en ny pc, med windows 7.. men problemet er at jeg ikke kan se dokumenter på skrive bord, jeg vil gerne havde dem på skrivebord, feks som: denne computer og netværk og internet explorer, og dokumenter,.. i windows vista kunne man kan godt havde dem frem ved at går ind i egenskaber og menuen start .. og trykke på klassisk version af menuen start, så kommer en mappe der hedder dokumenter og denne computer og netværk og internet explorer ..
Håber i kan hjælpe mig, med hvordan jeg kan have dem frem i windows 7..🙂tak