2tilføjet af

Windows 7 Hjælp !!!!

Hej.
Jeg har købt en ny pc, med windows 7.. men problemet er at jeg ikke kan se dokumenter på skrive bord, jeg vil gerne havde dem på skrivebord, feks som: denne computer og netværk og internet explorer, og dokumenter,.. i windows vista kunne man kan godt havde dem frem ved at går ind i egenskaber og menuen start .. og trykke på klassisk version af menuen start, så kommer en mappe der hedder dokumenter og denne computer og netværk og internet explorer ..
Håber i kan hjælpe mig, med hvordan jeg kan have dem frem i windows 7..🙂tak
tilføjet af

Mon ikke du..

Kan højre klikke på skrive bordet og lave genveje den vej fra??
- Du kender vista og lyder underligt det sku være så anderledes.. Hmm.. kender ik 7éren .. meen frsøger mig aligevel!
Prøv og søg på google omkring windows 7, kig evt i din medkøbte manual som SKAL stå på dansk, hvis den er købt med dansk lovgivning?! 🙂
Håber det giver lidt..
Mvh
tilføjet af

Sådan gør du

Højreklik på skrivebordet og vælg Personlige Indstillinger. Derefter skal du finde "Skift Skrivebordsikoner" knappen i venstre hjørne af vinduet. Her kan du vælge hvad der skal være på skrivebordet
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.