finanskrisen vare ved!
Vi er slet ikke ude af krisen før de store multinationale selskaber har fået betalt deres regning som de har undladt at betale i flere år. Vi skal have uddannet flere folk til kvalificeret arbejde og virksomhederne skal modtage dem, ligger deres evner lavere end virksomhederne forventer så må de selv i gang med egen uddannelses proces.🙁
Det Italienske togselskab må til at betale for det ualmindelige dårlige arbejde de har udført med vore IC4 tog som endnu ikke er kommet igang. En Kattegat-bro og en bro Falster- Tyskland må vente. Mens der arbejdes på at forbedre forholdene mellem de 4 store byer i Danmark til timekørsel. Forbindelsen København-Odense skal kunne gøre hold ved Regionsgrænsen Hovedstaden/Sjælland og i Køge Odense-Århus strækningen skal have ophold i Fredericia. Der bør arbejdes på en Metro-bane imellem de Københavnske omegns kommuner. Og bus trafikken forbedres fra disse stationer. Vi forventer også at det kommer til et opgør mellem den kollektive trafik og bilismen så de tætbefolkede bydele friholdes for den trafik som skal forbi de bymæssige bebyggelser. Det bør ske ved at der indføres en bom afgift. En effektiv moderne grøn infrastruktur er vejen for samfunds-økonomiske tiltag, vi spilder tiden ved at holde i køer. Medarbejderne skal kunne komme hurtigere til/fra arbejde. Og godstrafikken afvikles med laves mulige omkostninger.😮
Førtidspensionen skal ikke afskaffes, men begrænses så dem der ikke er nedslidte ikke kan forvente at få tildelt pension ved den nu-værende grænse men først efter yderligere 5-års tid. Og der gives ikke pension til personer som har oppebåret en løn svarende til en statsminister og departementschef selv om ministeren skulle blive afsat, men tage nyt job før denne tildeles folkepension efter yder-ligere en valgperiode. 😖
Det Italienske togselskab må til at betale for det ualmindelige dårlige arbejde de har udført med vore IC4 tog som endnu ikke er kommet igang. En Kattegat-bro og en bro Falster- Tyskland må vente. Mens der arbejdes på at forbedre forholdene mellem de 4 store byer i Danmark til timekørsel. Forbindelsen København-Odense skal kunne gøre hold ved Regionsgrænsen Hovedstaden/Sjælland og i Køge Odense-Århus strækningen skal have ophold i Fredericia. Der bør arbejdes på en Metro-bane imellem de Københavnske omegns kommuner. Og bus trafikken forbedres fra disse stationer. Vi forventer også at det kommer til et opgør mellem den kollektive trafik og bilismen så de tætbefolkede bydele friholdes for den trafik som skal forbi de bymæssige bebyggelser. Det bør ske ved at der indføres en bom afgift. En effektiv moderne grøn infrastruktur er vejen for samfunds-økonomiske tiltag, vi spilder tiden ved at holde i køer. Medarbejderne skal kunne komme hurtigere til/fra arbejde. Og godstrafikken afvikles med laves mulige omkostninger.😮
Førtidspensionen skal ikke afskaffes, men begrænses så dem der ikke er nedslidte ikke kan forvente at få tildelt pension ved den nu-værende grænse men først efter yderligere 5-års tid. Og der gives ikke pension til personer som har oppebåret en løn svarende til en statsminister og departementschef selv om ministeren skulle blive afsat, men tage nyt job før denne tildeles folkepension efter yder-ligere en valgperiode. 😖