hvorfor skal Scandlines ikke undskylde??
I fredags skulle jeg sejle med Scandlines færgen fra Rostock til Gedser kl. 15.00. Færgen var forsinket og sejlede først 15.20.
20 minutters forsinkelse, som ikke blev indhentet på en tur, der normalt tager 1 time og 45 minutter. Problemet for mig er IKKE at de 20 minutter ikke blev indhentet, men at der på intet tidspunkt blev beklaget over højttaleranlægget, at færgen var forsinket eller om hvorfor færgen var forsinket.
Jeg har oplevet at både i både tog og fly at der beklages over forsinkelse, men på en færgen må man gerne være tavs om dette.
Har andre oplevet noget lignende på færger eller kan det være en smutter fra Scandlines`side?
20 minutters forsinkelse, som ikke blev indhentet på en tur, der normalt tager 1 time og 45 minutter. Problemet for mig er IKKE at de 20 minutter ikke blev indhentet, men at der på intet tidspunkt blev beklaget over højttaleranlægget, at færgen var forsinket eller om hvorfor færgen var forsinket.
Jeg har oplevet at både i både tog og fly at der beklages over forsinkelse, men på en færgen må man gerne være tavs om dette.
Har andre oplevet noget lignende på færger eller kan det være en smutter fra Scandlines`side?