kan i så opføre jer ordenligt. sgu.
her kommer så et hjertesuk fra en tjener.
kan i så opføre jer ordenligt! det kan simpelthen tage arbejds glæden fra enhver sådan som folk opfører sig i en restaurant. og sjovt nok tror jeg ikke at de selv samme mennesker ville bryde sig om at jeg stillede op på deres arbejdsplads mandag formiddag og opførte mig på samme måde. nu skal du høre her nemlig. ja, dine børn er meget velkomne. men nej, dine børn har ikke lov til at spæne rundt på gulvet i små cirkeler og lave gymnastik. både af hensyn til os som kommer forbi hele tiden imens vi bærer på en masse tungt, men også af hensyn til de andre voksne betalende gæster. nej, du er ikke spor sej når du sidder og kloger dig på en vin, som det er tydeligt for mig og mine kollegaer at høre du ikke engang kan udtale korrekt, og slet ikke har forstand på. du er ikke spor vigtigere end stedets andre gæster, og alt går efter tur. det har intet med min intilligens at gøre hvis mad der er færdig tilberedt først. nej, du får ikke pengene tilbage for den cola dit barn ikke gad have alligevel. heller ikke selvom den ikke er drukket af. der er intet forkert i at stille alle de spørgsmål du har på hjertet, at ændre i menuen eller at bestille netop det du ønsker dig, og skulle det ske at vi kvajer os, så sig det for guds skyld til os så vi kan få rettet fejlen i en hulens fart. vi vil meget gerne høre på dig så længe du har noget konstruktivt og fornuftigt at sige. men lad nu være med at sidde der og lukke ekstra ævl ud. når det er forstået så er det forstået, og du opnår absolut intet ved at trække tiden ud yderligere. hør lige her, for det næste er vigtigt. JEG FÅR IKKE MERE I LØN FOR AT SNYDE NOGEN!!! så her kan vi konkludere at hvis der er en fejl i regningen, er der virkelig sket en fejl. ingen snyder deres gæster på kasseapperatet. det bliver nemlig lynhurtigt opdaget. derfor ACCEPTER DIN UNDSKYLDNING OG KOM VIDERE!!! sidste suk for idag: Hvad tænker i egentlig på når i bare valser ind og sætter jer ved et bord? ingen har bænket jer, så hvem havde i egentlig tænkt skulle servicere jer? de tjenere der går rundt tager jo udgangs punkt i at en af de andre har bænket jer, og derfor tager sig af jer. når så alle går rundt og tror at der er andre der har taget jer ind, får i jo pænt lov til at sidde der indtil en eller anden får færden af at noget her er galt. til den tid har i været sure længe. men hvem har i egentlig at takke for det? har i tænkt på de mennesker der står o døren og her reserveret det bord i bare har sat jer ved? de bliver også sure nemlig. hvem får røven? det gør jeg.
kan i så opføre jer ordenligt! det kan simpelthen tage arbejds glæden fra enhver sådan som folk opfører sig i en restaurant. og sjovt nok tror jeg ikke at de selv samme mennesker ville bryde sig om at jeg stillede op på deres arbejdsplads mandag formiddag og opførte mig på samme måde. nu skal du høre her nemlig. ja, dine børn er meget velkomne. men nej, dine børn har ikke lov til at spæne rundt på gulvet i små cirkeler og lave gymnastik. både af hensyn til os som kommer forbi hele tiden imens vi bærer på en masse tungt, men også af hensyn til de andre voksne betalende gæster. nej, du er ikke spor sej når du sidder og kloger dig på en vin, som det er tydeligt for mig og mine kollegaer at høre du ikke engang kan udtale korrekt, og slet ikke har forstand på. du er ikke spor vigtigere end stedets andre gæster, og alt går efter tur. det har intet med min intilligens at gøre hvis mad der er færdig tilberedt først. nej, du får ikke pengene tilbage for den cola dit barn ikke gad have alligevel. heller ikke selvom den ikke er drukket af. der er intet forkert i at stille alle de spørgsmål du har på hjertet, at ændre i menuen eller at bestille netop det du ønsker dig, og skulle det ske at vi kvajer os, så sig det for guds skyld til os så vi kan få rettet fejlen i en hulens fart. vi vil meget gerne høre på dig så længe du har noget konstruktivt og fornuftigt at sige. men lad nu være med at sidde der og lukke ekstra ævl ud. når det er forstået så er det forstået, og du opnår absolut intet ved at trække tiden ud yderligere. hør lige her, for det næste er vigtigt. JEG FÅR IKKE MERE I LØN FOR AT SNYDE NOGEN!!! så her kan vi konkludere at hvis der er en fejl i regningen, er der virkelig sket en fejl. ingen snyder deres gæster på kasseapperatet. det bliver nemlig lynhurtigt opdaget. derfor ACCEPTER DIN UNDSKYLDNING OG KOM VIDERE!!! sidste suk for idag: Hvad tænker i egentlig på når i bare valser ind og sætter jer ved et bord? ingen har bænket jer, så hvem havde i egentlig tænkt skulle servicere jer? de tjenere der går rundt tager jo udgangs punkt i at en af de andre har bænket jer, og derfor tager sig af jer. når så alle går rundt og tror at der er andre der har taget jer ind, får i jo pænt lov til at sidde der indtil en eller anden får færden af at noget her er galt. til den tid har i været sure længe. men hvem har i egentlig at takke for det? har i tænkt på de mennesker der står o døren og her reserveret det bord i bare har sat jer ved? de bliver også sure nemlig. hvem får røven? det gør jeg.