M1 stinker
Jeg er i mit liv aldrig modtaget så dårlig kundeservice som jeg har modtaget hos telefonselskabet M1! har mange eksempler som bl.a.
* Jeg ringer ind til dem for at høre hvorfor den ringetone jeg ahr købt ikk dur. Til det får jeg svar at det er min tlf der er dårlig og ikk up-to-date(har en samsung E730 ca 4 måneder gammel). Da jeg så siger til Anne(ekspedienten) at jeg har hentet ringetoner derinde før afværger hun ved at sige om der var mere? jeg gentager at det er er fejl at den ringetone jeg har købt ikk dur. IGEN siger hun sur og koldt om der var mere. sådan kører det frem og tilbage. Da jeg så ber om at snakke med hendes chef, siger hun nej det har jeg ikk nogen grund til! og ligger på.
* jeg ringer ind med problemer med net. den hopper automatisk på et andet net, selvom jeg bor i Aalborg, så jeg betaler mere takst. Denne gang snakker jeg med en anden kvinde jeg ikk fik navnet på. Hun slår mit problem væk ved at henvise mig til nettet. Jeg fortæller hende at jeg har set efter der og ikk kan finde hjælp der. Derfeter siger hun prøv igen og ligger på!!
*
M1 har osse præsteret i måneder at give mig regniger på samtaler jeg ikk kender til. De tager virkelig røven på en hvis de kan komme afsted med det!!!
Jeg er desværre bundet til M1 indtil 29 maj. så jeg hænger på dem indtil da.
Mit råd til alle jer er;
KØB IKKE M1 ABONOMENT. DE BEHANDLER KUNDERNE DÅRLIGT OG MAN BLIVER OPKRÆVET FOR MANGE PENGE...
* Jeg ringer ind til dem for at høre hvorfor den ringetone jeg ahr købt ikk dur. Til det får jeg svar at det er min tlf der er dårlig og ikk up-to-date(har en samsung E730 ca 4 måneder gammel). Da jeg så siger til Anne(ekspedienten) at jeg har hentet ringetoner derinde før afværger hun ved at sige om der var mere? jeg gentager at det er er fejl at den ringetone jeg har købt ikk dur. IGEN siger hun sur og koldt om der var mere. sådan kører det frem og tilbage. Da jeg så ber om at snakke med hendes chef, siger hun nej det har jeg ikk nogen grund til! og ligger på.
* jeg ringer ind med problemer med net. den hopper automatisk på et andet net, selvom jeg bor i Aalborg, så jeg betaler mere takst. Denne gang snakker jeg med en anden kvinde jeg ikk fik navnet på. Hun slår mit problem væk ved at henvise mig til nettet. Jeg fortæller hende at jeg har set efter der og ikk kan finde hjælp der. Derfeter siger hun prøv igen og ligger på!!
*
M1 har osse præsteret i måneder at give mig regniger på samtaler jeg ikk kender til. De tager virkelig røven på en hvis de kan komme afsted med det!!!
Jeg er desværre bundet til M1 indtil 29 maj. så jeg hænger på dem indtil da.
Mit råd til alle jer er;
KØB IKKE M1 ABONOMENT. DE BEHANDLER KUNDERNE DÅRLIGT OG MAN BLIVER OPKRÆVET FOR MANGE PENGE...