Nethandel med xave, Silkeborg
Såfremt du ønsker at handle med xave, vil jeg blot oplyse følgende:
Ved køb af 1 stk Samsung 26" LCD har vi fået og betalt det bestilte og det var ok.
Derimod er det umuligt at få kontakt med xave via mail og telefon.
Jeg har nu forsøgt i 2 uger og på telefonen er samme svar uanset tidspunkt mellem 10 og 15. Jeg er sikker på at her skal IKKE handle igen.
---> se uddrag af mails:
Hej igen,
Er det almindeligt, at I ikke svarer på henvendelser?
Når man ringer på 70233566 mellem 10 - 15, får man følgende meddelser:
tast 1: kontoret har lukket
tast 2: normal åbningstid 10-15 - jeg har idag ringet kl. 14:32
tast 3: kontoret har lukket
hilsen
kurt bømler
boemler@privat.dk wrote:
> Hej i xave,
>
> Det var en svær ´kattepine´ jeg blev sat i fredag aften.
> Min bestilling galt fakturaadresse hos mig i Rødovre og
> levering i Kastrup, hvilket fremgår af alle dokumenter.
> Da det skulle være en overraskelse - på dagen - og den ikke
> var leveret kl. 17 måtte jeg formode at det var vejret, der
> var skyld i forsinkelsen.
> Næh kl. 19:00 blev der ringet på min dør og posten leverede
> 1 stk pakke fra xave.
> Den udfyldte adresselabel indeholdt min adresse!!
>
> Jeg måtte så låne en bil og selv bringe ´overaskelsen´ frem
> til Kastrup.
> Det var IKKE det jeg betalte 150,00kr for!
> Derudover blev jeg skuffet over at der pakken ikke indeholdt
> en dansk manual!
>
> Med venlig hilsen
> Kurt Bømler
Ved køb af 1 stk Samsung 26" LCD har vi fået og betalt det bestilte og det var ok.
Derimod er det umuligt at få kontakt med xave via mail og telefon.
Jeg har nu forsøgt i 2 uger og på telefonen er samme svar uanset tidspunkt mellem 10 og 15. Jeg er sikker på at her skal IKKE handle igen.
---> se uddrag af mails:
Hej igen,
Er det almindeligt, at I ikke svarer på henvendelser?
Når man ringer på 70233566 mellem 10 - 15, får man følgende meddelser:
tast 1: kontoret har lukket
tast 2: normal åbningstid 10-15 - jeg har idag ringet kl. 14:32
tast 3: kontoret har lukket
hilsen
kurt bømler
boemler@privat.dk wrote:
> Hej i xave,
>
> Det var en svær ´kattepine´ jeg blev sat i fredag aften.
> Min bestilling galt fakturaadresse hos mig i Rødovre og
> levering i Kastrup, hvilket fremgår af alle dokumenter.
> Da det skulle være en overraskelse - på dagen - og den ikke
> var leveret kl. 17 måtte jeg formode at det var vejret, der
> var skyld i forsinkelsen.
> Næh kl. 19:00 blev der ringet på min dør og posten leverede
> 1 stk pakke fra xave.
> Den udfyldte adresselabel indeholdt min adresse!!
>
> Jeg måtte så låne en bil og selv bringe ´overaskelsen´ frem
> til Kastrup.
> Det var IKKE det jeg betalte 150,00kr for!
> Derudover blev jeg skuffet over at der pakken ikke indeholdt
> en dansk manual!
>
> Med venlig hilsen
> Kurt Bømler