Tja... nu har vi igennem længere tid, hørt så meget omkring scientolgi af en vis gennemgående profil her på sol.
Men prøv engang at se denne tråd her i et andet debatforum http://www.selvet.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9072 . Den er skuda mindst lige så tosset!!!
Jeg tror dæleme de seriøst tror på at der er reptiler iblandt os, og som påtager sig menneskelig skikkelser. Overrasket... ja jeg er ihvertfald, selvom jeg troede jeg havde hørt det sidste med alt det scientologi vrøvl.
tilføjet af piglet45
Tja, Dr. Ykada
Det svarer meget godt til det afsnit af CSI Ny som jeg er ved at gå glip af nu. :o) En gruppe mennesker tror fuldt og fast på en invasion af krypdyrlignende væsener, og er nød til at slå alle de tror er i ledtog med disse væsener, ihjel. Også Sci-Fi, but who counts......? :o)) Det er dog stadigvæk sørgeligt......
Hilsen Kajsa
tilføjet af m35kbh
hmmmmmmmmmmmmm :)
Skal vi ikke være lidt flinke og sige at disse mennesker sandsynligvis forstår begrebet forskning i ordets allerallerallerbredeste forstand og er på et eksperimenterende stadie med henblik på at udvikle et verdensbillede som er særdeles alternativt til det eksisterende ;)
tilføjet af piglet45
Og jeg må nok sige....
...at det var den mest forståelsesforstørrende forklaring jeg længe har hørt. :o)) Sagt med mild og lidt sarkistisk røst. ;o))
Hilsen Kajsa :o)
tilføjet af drudeheksehyl
Nu tror jeg lige
du skal passe lidt på,eller kommer der en papyrus fra HS Ansen.
tilføjet af piglet45
Hvorfor.....?
Tror du jeg får den i nakken da....? ;o))
Kajsa
tilføjet af ernst_kolding
Og jeg tror at
scientolgi er reptiler, altså en uddøende race.
tilføjet af Dr. Ykada
Ahhh ja
Det afsnit så jeg nu heller ikke. Men minder mig nu også om en anden serie der engang kørte "V".
Men en ting er fantasi, spænding og Sci-Fi. Anderledes bliver det når det ligefrem forvandler sig til en tro på, at de virkelig eksistere.
Men ak ja, der er jo så meget man ikke forstår, og nok godt det samme.
tilføjet af Sørens
Orger og hobitter
"Jeg blev (Gen)-Introduceret for Ashtar Komandoen og Den Store Plan, for ca. 14 år siden og er blevet kontaktet af Ashtar Kommandoen flere gang igennem årene..."
Jeg kommer altså sådan til at tænke på et rollespil ude i skoven. Har I ikke set de der orger og hobitter i s-togene på vej hjem. Kan ikke lade være med at grine... ;-)
tilføjet af Sørens
Xenu Vs Ashtar
Gad vide hvem der er hårdest i kamp - Xenu Vs Ashtar Kommandoen?
(er der ikke noget med at man kaster nogle terninger?)
tilføjet af piglet45
Ha ha Sørens :o))
Are these people for real...?! Kunne være rart hvis de i overskriften gjorde til kende om det er en joke eller om de er seriøse. :o))) http://www.ashtarcommand.us/
Live long and prosper ;o)
Kajsa
tilføjet af piglet45
Svært at svare på.
Når Scinetologis medlemmer kommer op på det niveau, hvor de får alle hemmeligheder om Xenu at vide, så er de så hjerneblæst at de sikkert ikke kan finde ud af at spille terning. :o))
Kajsa
tilføjet af Sørens
Kaffen galt i halsen
Haha... fik kaffen galt i halsen... god debathumor! 8-)
Sørens
tilføjet af piglet45
Eller hvad med....
Star Trek som religion. ;o) Det er så populært i disse dage med at opfinde diverse religioner, så hvorfor ikke? ;o)) All Hail Piccard!! ;o)) Eller Kirk, eller Janeway? :o))
Kajsa
tilføjet af Sørens
Galactic Federation of Light
Galactic Federation Member Profile...
Member Name: Andromedan Star Nations.
Accepted into the Galactic Federation: Approximately 3.5 million years ago.
Distance From Earth: Approximately 150 to over 4,000 Light Years.
Life Form Type: Humanoid.
Physical Appearance: Humanoids similar in appearance to Earth humans. http://www.selvet.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=13687
Helt ærlig, jeg tror det er folk, der er inspireret af den store pengestrøm, den slags KULTur kan generere. Se bare ovenstående.. det er da et par it-nørder, der havde brugt hele deres formue efter dot.com crachet og efterfølgende så sig om efter en ny idé. Og kan man få folk til, at købe luftgaskursus for en kvart mio., og få dem til at tro, at går små grønne rundt på jorden i menneskekroppe, ja, så er det jo en ganske god forretning. Alle dage, har folk brug for at tro på noget.
Sørens
(Ateist, der tror på sine medmennesker)
tilføjet af Sørens
Ja, lige præcis
Ja, se lige nøjagtigt mit indlæg om Galactic-kulten ;-) Sært!
tilføjet af piglet45
Udnyttelse af svage sjæle...?
Måske ikke. :o) Men at Scientologi fik sådan en fremfart i 60´erne viser jo bare at folk havde brug for at tro på noget alternativt. Så om du tager et kursus i Scientologi til flere hunderede tusind kr. eller om du tager et luftgaskursus til 250.000, det er vel en fed. Nej du.....jeg holder mig til Star Trek og kapt. Piccard. :o)) Så ved jeg hvad jeg har. :o))
Hilsen Kajsa