SuperDebat.dk > Politik & Samfund > Trafik & transport
5tilføjet af anonym.
SAS,problem barn er.Dask flyene.
Hvorfor f.....bliver SAS ved med at flyve med disse fly.At folk stadig bliver ved med at bruge disse fly må da være med livet som indsats.Aldrig om jeg ville sætte mig op i et sådan fly,så hellere køre med tog,hvis det kunne lade sig gøre.
SAS burde helt tage dem ud af deres flyflåde,og sagsøge dem som har lavet dem ovre i Canada.SAS er jo kendt for at misligeholde deres fly,og der viser de her helt klart fortsætter.F....SAS.
tilføjet af Anonym
Hvor er du tåbelig at høre på....
SAS er nok et af de selskaber i hele verdenen der sætter sikkerheden højest....
tilføjet af anonym
Go rejse med SAS.
Hvis de virkelig sættet sikkerheden meget høj,hvorfor rt der så mange klager over dem,og hvorfor er deres fly så misligeholdt som de selv indrømmer.De sørger ikke for at tjekke deres fly jævnligt som loven siger,det indrømmer de selv.
Go rejse.Håber du overlever,og ikke skal opleve noget ubehageligt med dem.
Ja,ned kommer du jo altid,uanset hvordan,tænk på det.
tilføjet af Anonym
Tja.... Nu er jeg altså en af de som pendler mellem København og Ålborg hver dag
Og jeg har aldrig har bekymringer over at flyve med disse udemærkede fly i almindelighed og SAS i særdeleshed....
Jeg har vel i nærheden af 180 ture om året, det vil sige 360 starter og landinger.... Har kun oplevet én hvor der var en smule sved på panden.
I en periode arbejdede jeg i Odense og kørte frem og tilbage til København hver dag; i den periode må jeg indrømme at jeg ofte havde sved på panden over mine medtrafikanters urationelle handlinger... Så, hånden på hjertet, jeg frygter IKKE at flyve med SAS.,. Sorry.....
tilføjet af Hov Hov du
SAS har vedligeholdt flyene
Når et flyselskab køber en flåde af nye fly, kommer der en servicemanual med, som ganske nøje fastlægger hvad der skal undersøges efter hver flyvning, efter 100 timers flyvning, efter 1000 timer, hvert år og så videre.
Den famøse bolt der rustede, står i manualen som vedligeholdelsesfri, og smurt og garanteret fra fabrikken, og så rører man ikke den bolt. Man retter sig helt og aldeles efter de papirer der følger med fra fly fabrikken, og undersøger kun andet hvis der er mistanke eller mislyde som piloten klager over.
Din bilmekaniker tager heller ikke topstykket af din bil når du får skiftet olie, vel?
tilføjet af renbo
+++
Du burde nok sætte dig lidt mere ind i tingene. Det fremgår af dit indlæg at du ikke aner hvad du snakker om. Dask = dash :-)