7tilføjet af

Er VIRKELIG træt af teleselskaber

Jeg er simpelthen så dødhamrende træt af teleselskaber.
Er det ikke pudsigt, at så snart der er tale om, at man skal betale mere om måneden, så går det i orden med det samme?!
Men så snart det har noget at gøre med opsigelse, eller at man sætter sit abonnement i bero pga flytning, eller man har valgt et abonnement til en lavere pris...SÅ er helvede løs. Man får alle mulige sjove regninger og rykkere, som der ikke er hold i, eller de kan ikke registerere at man er flyttet eller har skiftet til at billigere abonnement. Og man skal have fat på specialafdelinger og ringe rundt til deres dyre telefonnumre osv osv osv.
Jeg er simpelthen så træt af det.
De eneste jeg sjovt nok aldrig har haft problemer med, ligemeget hvad jeg har fundet på at ændre vilkårene med, er Telenor. Og de har da ellers også fået deres tæsk fra kunder.

Hvorfor skal det være så hamrende besværligt så utroligt ofte? Hvad bruger de de dyre veludviklede systemer til?
tilføjet af

Brug røgsignaler

Hvis du er med, så tænder jeg det første bål.
tilføjet af

Skift til fullrate

det har jeg selv og der kan man selv ordne det hele på selvbetjeningen.
Har fri telefoni til alle fastnetnumre og betaler 248kr om måneden incl 10 mbit bredbåndsforbindelse. Og på deres selvbetjening koster det ikke noget at ændre i sit abb. og det træder som regel i kraft med det samme.
Fullrate opstod i første omgang henvendt til kunder, DER SELV KUNNE FINDE UD AF DET og var i starten 100% selvbetjening. Jeg var med på vognen lige fra dag 1 og er stadig fuldt tilfreds. Problemet kommer, når "Hr. og fru Danmark" også kræver betjening og er sure og brovtne og ikke engang har læst deres egen aftale igennem. Sådanne "amputente" kunder er dyre for teleselskaberne!
Bindingsperioder på 6mdr er selvfølgelig fælles for alle selskaber, der sælger abonnementer, dette begrænser sig ikke til telebranchen.
tilføjet af

Ha ha ja, "Nettokunder" er der mange af

Kunder der konsekvent brokker sig over ikke at være verdens midte. De glemmer bare lidt hvad det er de har betalt for😃
Jeg tror måske jeg vil undersøge Fullrate. Det lyder som en idé.
Men indtil videre tror jeg faktisk at jeg beholder Telenor. De har altid styr på tingene. Ihvertfald hos mig, men ved godt det ikke er tilfældet hos alle.
Men mange tak for dit svar, jeg vil helt sikkert kigge på det.🙂
tilføjet af

Tjek dem

Jeg har tidligere haft abbonnement hos TDC både fastnet, internet og mobil, uha da da, og hos Sonofon var det endnu værre selvom de lovede alt muligt.
Nu har jeg haft hos DLG i tre år og det er helt problemfrit uanset hvad jeg så henvender mig omkring.
Iøvrigt også det eneste teleselskab jeg har oplevet der kan finde på at ringe op en gang imellem og spørge om man er tilfreds, om man har nogen problemer og om der er ting man gerne vil have anderledes.
Har kun virkelig gode erfaringer med dem.
tilføjet af

DLG = TDC

Du er lidt for nem. DLG "låner" kun TDCs net og endda også udstyr. Og hvis noget går galt, så kan DLG ikke selv finde ud af meget og hvis det bliver mere komplekst så sender de alligevel fejlen til TDC.
tilføjet af

nemlig - fullrate!

har haft dem i en del år og har ikke haft ét eneste problem med dem, der ikke blev løst lynhurtigt.
super selskab til lave priser
tilføjet af

100 % forståelse

jeg ved lige præcis hvordan du har det. Det er fuldstændig uacceptabelt at teleselskaber opfører sig på denne måde
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.