Er VIRKELIG træt af teleselskaber
Jeg er simpelthen så dødhamrende træt af teleselskaber.
Er det ikke pudsigt, at så snart der er tale om, at man skal betale mere om måneden, så går det i orden med det samme?!
Men så snart det har noget at gøre med opsigelse, eller at man sætter sit abonnement i bero pga flytning, eller man har valgt et abonnement til en lavere pris...SÅ er helvede løs. Man får alle mulige sjove regninger og rykkere, som der ikke er hold i, eller de kan ikke registerere at man er flyttet eller har skiftet til at billigere abonnement. Og man skal have fat på specialafdelinger og ringe rundt til deres dyre telefonnumre osv osv osv.
Jeg er simpelthen så træt af det.
De eneste jeg sjovt nok aldrig har haft problemer med, ligemeget hvad jeg har fundet på at ændre vilkårene med, er Telenor. Og de har da ellers også fået deres tæsk fra kunder.
Hvorfor skal det være så hamrende besværligt så utroligt ofte? Hvad bruger de de dyre veludviklede systemer til?
Er det ikke pudsigt, at så snart der er tale om, at man skal betale mere om måneden, så går det i orden med det samme?!
Men så snart det har noget at gøre med opsigelse, eller at man sætter sit abonnement i bero pga flytning, eller man har valgt et abonnement til en lavere pris...SÅ er helvede løs. Man får alle mulige sjove regninger og rykkere, som der ikke er hold i, eller de kan ikke registerere at man er flyttet eller har skiftet til at billigere abonnement. Og man skal have fat på specialafdelinger og ringe rundt til deres dyre telefonnumre osv osv osv.
Jeg er simpelthen så træt af det.
De eneste jeg sjovt nok aldrig har haft problemer med, ligemeget hvad jeg har fundet på at ændre vilkårene med, er Telenor. Og de har da ellers også fået deres tæsk fra kunder.
Hvorfor skal det være så hamrende besværligt så utroligt ofte? Hvad bruger de de dyre veludviklede systemer til?