Hvad mener queen ILLUMINATI? Skrevet af dk er 666 2.jan.2007, kl 18:57
sol.dk:
hvad mener dronningen ..
jeg ha r ikke hørt hendes tale, fordi måske Fet, pET ELLER DANSKE NAZISTER har OØDELAGT MIT LIV..
MEN JEG HØRTE AT HUN HAR SAGT AT 2007 ER det SVÆRT at være indvander !!! ??? !!!
hvad mener hun?
hun skulle vel hjælpe alle som bor i danmark?
dansk kongehus er en del af illminati?
svar:Hun sagde at udlændinge i DK skal tilpasse sig vores forhold og ikke omvendt!
Skrevet af Anonym nr. 2000 2.jan.2007, kl 19:45 ---------------
Når udlændingene er begyndt at opføre sig ordentligt, ingen ballade, vold, voldtægt, svindel osv. og desuden taler dansk, kan det være vi begynder at ansætte nogle af dem. Men det er dem der har bolden!
svar
til ILLUMINATI -dronningen
Når DANSKERE er begyndt at opføre sig ordentligt, ingen ballade, vold, konspiration mod indvandrere,voldtægt, svindel osv. og desuden taler, kan det være vi begynder at ansætte nogle af dem. Men det er dem der har bolden!
og ps.
danmark er illuminati monarki!
hils.
indvandrer
Skrevet af DANMARK ER ILLUMINATI-land 3.jan.2007, kl 09:08
hvad mener dronningen ..
jeg ha r ikke hørt hendes tale, fordi måske Fet, pET ELLER DANSKE NAZISTER har OØDELAGT MIT LIV..
MEN JEG HØRTE AT HUN HAR SAGT AT 2007 ER det SVÆRT at være indvander !!! ??? !!!
hvad mener hun?
hun skulle vel hjælpe alle som bor i danmark?
dansk kongehus er en del af illminati?
svar:Hun sagde at udlændinge i DK skal tilpasse sig vores forhold og ikke omvendt!
Skrevet af Anonym nr. 2000 2.jan.2007, kl 19:45 ---------------
Når udlændingene er begyndt at opføre sig ordentligt, ingen ballade, vold, voldtægt, svindel osv. og desuden taler dansk, kan det være vi begynder at ansætte nogle af dem. Men det er dem der har bolden!
svar
til ILLUMINATI -dronningen
Når DANSKERE er begyndt at opføre sig ordentligt, ingen ballade, vold, konspiration mod indvandrere,voldtægt, svindel osv. og desuden taler, kan det være vi begynder at ansætte nogle af dem. Men det er dem der har bolden!
og ps.
danmark er illuminati monarki!
hils.
indvandrer
Skrevet af DANMARK ER ILLUMINATI-land 3.jan.2007, kl 09:08