2009 - Alt er tilladt...
Hvad er det lige der foregår derude, i det pulserende virkelige liv?
Vovede mig ud i byen i fredags (den stod på jazZ i Århus C) i følgeskab m 2 gæve gutter.
Vi finder lynsnart den bedste musik, de koldeste skummende øl,
ja selv de mest smilende mennesker synes at være samlet her,
ikke dårligt, massere af potentiale for en rigtig god aften på dansegulvet.
Vi danser og hygger🙂 og danser og hygger noget mere😃 - dejligt,
pludselig kommer dette meget velpolerede par over og invitere mig lige lukt m hjem i vandsengen til en hjemmegjort omgang "I Tyrens Tegn"!!! Jeg var målløs, og let beruset og "smilende" forklarede jeg at jeg var igang m at varme min egen 3-kant op (m de førnævnte gæve gutter - det var selvfølgelig en løgn, men på daværende tidspunkt den eneste virkelig effektive undskyldning jeg kunne komme på😮)...
keder folk sig vitterligt så meget i dobbeltsengen ell er det bare en naturlig del af at vedligeholde et moderne forhold???
Ja...lidt naivt af mig - men bliver sgu lidt forundret tiltider...
A
Vovede mig ud i byen i fredags (den stod på jazZ i Århus C) i følgeskab m 2 gæve gutter.
Vi finder lynsnart den bedste musik, de koldeste skummende øl,
ja selv de mest smilende mennesker synes at være samlet her,
ikke dårligt, massere af potentiale for en rigtig god aften på dansegulvet.
Vi danser og hygger🙂 og danser og hygger noget mere😃 - dejligt,
pludselig kommer dette meget velpolerede par over og invitere mig lige lukt m hjem i vandsengen til en hjemmegjort omgang "I Tyrens Tegn"!!! Jeg var målløs, og let beruset og "smilende" forklarede jeg at jeg var igang m at varme min egen 3-kant op (m de førnævnte gæve gutter - det var selvfølgelig en løgn, men på daværende tidspunkt den eneste virkelig effektive undskyldning jeg kunne komme på😮)...
keder folk sig vitterligt så meget i dobbeltsengen ell er det bare en naturlig del af at vedligeholde et moderne forhold???
Ja...lidt naivt af mig - men bliver sgu lidt forundret tiltider...
A