SuperDebat.dk > Mobiltelefoner & Elektronik > Fri debat: Mobil/Elektronik
15tilføjet af Anonym
Hjælp skod mobilselskab sonofon
HEY alle
er det nogen herinde der føler at de bliver taget i røven af mobilselskaberne
sonofon tager bare røven deres kunder ang. regninger
og efter har opsagt sit abbonnnemet fik jeg regninger og inkassovarsel, plus en temmelig høj regning
andre der har haft de samme problemer
tilføjet af Krabbekvinden
Prøv...
at regne ud, hvad dit forbrug er, holdt op imod dit abonnement.
Overvej Telmore - har altid brugt dem, aldrig haft brug for at klage. Det kører bare. 112 pct. i orden!
tilføjet af sofia2
Har ikke samme oplevesle
som du. Har været kunde hos Sonofon i over 10 år uden problemer....har du været uheldig?
tilføjet af Anonym
Jeg har også været på besøg hos Sonofon alias CBB
Jeg var ellers kunde hos Telmore og ville prøve noget billigere, men det varede kort. De har en ikke kundevenlig politik, ikke samme dækning, så nu er jeg tilbage hos Temore. Jeg kan ikke anbefale andre.
tilføjet af golds
Prøv Telmore
Skift til Telmore! Jeg har aldrig haft problemer med dem. Ingen regninger, da du heletiden selv står for at sætte credit ind på din 'konto' via internettet!
tilføjet af Nok-i-a fo'n
Ligesom de andre..
- så rigtigt skriver,- Telmore - både min viv og jeg har haft Telmore i årevis, INGEN pis med dem, ok-priser, automatisk optankning, fuld oversigt over forbrug....
Hva' venter du på??
God fornøjelse!
tilføjet af finn-r
Lad dem....
Hvis du har betalt alle regninger, og du vel at mærke har kvitteringer på det, så lad dem da løbe linjen helt ud. Lad dem sende rykkere, og inkasso lige så meget du vil. Du har dit på det tørre, og de kommer jo til at betale for en forgæves inkasso, plus deres andre rykkere.
Havde det samme problem med en forretning, for længe siden. Jeg var helt sikker på at alt var betalt og jeg grinede hver gang jeg fik en rykker, og nød at se beløbet blive større og større. Jeg fik også besøg af en mand der mente at han skulle have penge. Det var faktisk ret sjovt, indtil jeg fik "medlidenhed" med dem, og sendte dem kopier af mine billag. Så holdt de kæft... Pudsigt nok fik jeg aldrig en undskyldning fra dem... *g*
tilføjet af Letonu
UnoTel
er værd at nævne. www.unotel.dk Det virker bare, og familiesamtaler koster altid bare en krone for de første 15 minutter.
Jungletrommerne siger dog at TDC også vil sluge UnoTel med hud og hår, som de gjorde med Telmore
tilføjet af Broder_dk
M1 tilbagehold mit indestående på kontoen efter de lukkede mit abn. uden varsel
Jeg udnyttede at jeg kunne tilmelde 4 stk. nye abn. for at få en mobil, jeg lavede efterflg. en samlekonto og førte alle pengene fra det enkelte abn. over på det nr. jeg havde hos dem i forvejen, de mente jeg var i ond tro og derfor lukkede de mit abn. uden varsel samt beholdt mit indestående på kr. 1718,45.
Jeg mneer bare jeg gjorde brug af de muligheder de tilbød mig, jeg kunne selvfølgelig ikke få udbetalt pengene da de, skulle bruges på samtale/sms mv. (køb abn. for kr. 200 og få for kr. 500 taletid på din konto.
Jeg brugte bare ikke mobilabn. i en periode men mener ikke jeg har forbrudt mig mod nogen lov, jeg har rejst en sag hos telestyrelsen som jeg håber på at vinde.
M1 er for mig det største skodselskab som jeg på ingen måde kan anbefale
Broder_dk
tilføjet af aveva
sonofon er ok
Hej du
Har haft sonofon i 8 år og kan absolut kun sige godt om dem, på et tidspunkt havde vi 5 mobiler nu kun 3 og der har aldrig været problemer ved opsigelse.
tilføjet af Sonopsykotikeren
Ok med Sonofon
Fik mit første Sonofonabonnement i 1996, et mere i 2000, et til for 2 mdr siden. Derudover har jeg to Telmorenumre. Der er aldrig bøvl, alt virker og servicen er god.
Har meget kortvarigt været kunde, hos 3 med et enkelt nummer. Der måtte jeg lige en tur i middagsradioavisen og fortælle et par småting, før de ville slippe mig.
Telefoner og teleudstyr køber jeg næsten altid hos Sonofon Partner i Tilst. Også her er der styr på tingene, og servicen er god. Så jeg kender heldigvis kun til gode ting om Sonofon
tilføjet af Paul Cook
Snydofon A/S
De soldte mig en defektiv i phone, og da jeg klaget fik jeg at vide det er bare lidt defekt/jeg har modificeret den osv. Jeg har vælret kunder i mere end 10 år, men aldrig mere. Jeg glæder mig til at møde dem i retten.
tilføjet af Anonym
Telenor snyder deres kunder
Hej.
Sonofon eller telenor som det hedder nu kan jeg kun på det kraftigst fraråde andre at blive kunde hos. Jeg har et månedlig forbrug på max. 2,5 timer tale men ifgl. dem så har jeg snakket min. 4 timer pr. måned. Jeg har bedt om at få tilsendt al historik på mine samtaler for snart 2 uger siden men er bare blevet ignoreret af dem. Jeg har også bedt om at få dokumentation på deres "undersøgelse" af om min telefon kunne være blevet misbrugt på nogen måde. Dette har de også bare ignoreret. Eneste svar var fra en kundemedarbejder som bare sagde at der ikke var noget galt. De er fuldstændig ligeglade med deres kunder.
tilføjet af Anonym
Hjælp skod mobilselskab sonofon
Er der andre som mig der er enlig mor til en teenager på 16 år❓Jeg har gennem de sidste 3 md. betalt mobilregninger på mellem 1100 kr og 1300 kr. ( Hvad fanden Undskyld sker der❓)
Jeg fik i telenor´s butik sat fast at jeg købte det pågældende produkt/ abbonement til 299 kr. pr. md. Jeg fik låst forbrug og forbrugskontrol på. Ind i abbonement fik jeg en lille datapakke så hun kan gå på nettet, jeg blev forsikret at det ikke ville koste ud over de 299 kr pr. md. Hold kæft hvor tager de røven på folk....... Nå, men så må jeg endnu en gang tage diskussionen op med dem, jeg kender deres svar; Hun har været for meget på nettet, men hvordan kan hun det når alt er låst, jeg spøger bare ????
Pudsigt nok er jeg selv kunde hos onfone har aldrig en mobilregning over de 200 kr....
tilføjet af fruppe
Hjælp skod mobilselskab sonofon
Jeg har gennem de sidste 3 md. betalt mobilregninger på mellem 1100 kr og 1300 kr
Man kan jo downloade aps og spil hvor mange jo blot accepterer downloading, eller at der ikke oplyses en pris, hvis disse kommer udenom forbrugsbegrænsningen bliver de bare skrevet på regningen.
Andre med en smartphone kan nok forklare Dig hvorledes det hænger sammen, jeg har heldigvis kun en "oldsag" som jeg kun bruger til at tale i og en sjælden gang bruger sms eller tager et billede.
tilføjet af Waldgreen
Hold jer fra Callme
Har haft samme oplevelser som trådens starter, men med Callme.
Hold jer fra Danmarks ringeste teleudbyder: Callme.