Hej og hjælp mig.
Den 10.9.2008. hentede jeg den nye HD-boks med harddisk (Samsung SMT-H3126), og betalte kr. 500,00 i en radioforretning.
I løbet af dagen konstaterede jeg, med hjælp fra YouSee support, at hardiskoptageren havde en defekt scartudgang.
De skulle så sende mig en ny blev aftalen.
Siden 12.9.2008. har jeg ringet til YouSee kundeservice og support 7 gange for at rykke, men jeg har endnu ikke set skyggen af den nye HD-boks.
😉Jeg bliver hver gang lovet, at den vil blive tilsendt, dog ikke hvornår.
Er der andre der kender problemet, og hvad gør jeg ?
tilføjet af blakkie
Ja vi har.....
Da vi fik you see i maj 2008 fik vi lovning på en hardiskoptager til 1000 kr når de kom på markedet....!
Vi har intet hørt, vi ringede i sidste uge til you see det tilbud kendte de ikke til men vi kunne købe en til 2400 kr.....? Hvordan har du fået et tilbud på 500 kr???😕
tilføjet af Me Jane
Den er godt nok svær.
DU har købt en harddisk optager i en radioforretning.
YouSee er bagefter så venlige, at de hjælper dig med at finde en defekt scartudgang, på dit nyindkøbte apparat.
Hvordan går det nu til, at du mener det er YouSee, der skal erstatte dit apparat, som du jo har købt i en radioforretning? Eller er det bare mig, der ikke har forstået noget?
Hvorfor går du ike bare tilbage til radioforretningen og klager? Det er jo dem der skal afhjælpe fejlen.
Skrevet af en, der fatter NADA 😮
tilføjet af Movihah
Me tarzan
Der er så meget kvinder ikke ved 😉ej det er kærligt ment.🙂
Jeg lejer harddiskoptageren, har ikke købt den.
Da maskinen ikke virker finder jeg sammen med YouSee support ud af, at en scartindgang er defekt, og YouSee support og jeg enes om, at jeg skal have tilsendt en ny. Det blev aftalt den 12.9.2008. Siden har jeg rykket 7 gange. Det er vist 22.10.2008. i dag 😉
"Hvorfor går du ike bare tilbage til radioforretningen og klager? Det er jo dem der skal afhjælpe fejlen."
Jeg tog hen til en 2Tal-forretning og hentede min HD-boks den 10.9.2008.
2Tal, Elgiganten, Fona, Expert er såkaldte stråmænd.
De formidler aftalen mellem mig som kunde og YouSee.
Hvis der opstår problemer skal jeg henvende mig til YouSee.
Jeg har selv foreslået YouSee, at jeg kunne aflevere den defekte maskine og få en ny i den 2Tal jeg hentede den i. Det kan ikke lade sig gøre.
Så har jeg foreslået, at vi afbrød aftalen og jeg fik mine kr. 500,00 tilbage, så skal jeg nok selv hente maskinen i en af ovennævnte forretninger. Det kan heller ikke lade sig gøre.
Altså YouSee har givet besked til et fjernlager om, at jeg skal have en ny maskine, og jeg sender den defekte retur. Hvornår kan jeg ikke få svar på, men der er givet besked allerede den 12.9.2008.
Jeg har lovet blomster og chokolade til den YouSee medarbejder, som kan lykkes med at sende maskinen til mig.
tilføjet af Me Jane
Nu hjælper det.
Tak for dit svar. Nu kan selv jeg forstå det du skriver.
Jamen du må simpelthen have fat i en der er lidt højere oppe i systemet, for en supporter gør jo sjældent andet, end at love kunderne det de vil have. De skal jo ikke selv gøre andet, end at holde kunderne på god afstand.
Så ring til deres support, bed om at tale med Direktøren eller en af hans underordnede, der har magt til at gøre noget ved sagen. (tage telefonen og ringe til lageret, og bede dom om at sende dig en ny maskine)
Det kan være lidt svært, at komme igennem med det krav, men lad dig ikke kyse af en supporter, og sig IKKE jatak til, at de nok skal ringe tilbage. ( D🙂u har ringet rigeligt, og vil have sagen afsluttet NU ) 🙂
Husk at YouSee IKKE har overholdt deres aftale, så du forventer naturligvis, at du ikke skal betale noget i den tid, hvor du ikke har din maskine.
Ellers kan du klage til Forbrugerrådet. http://www.forbrugerraadet.dk/klager-forbruger/ Jeg håber du selv kan finde videre på forbtugerrådets hjemmeside. 😃
tilføjet af RCOlsen
hvorfor er You See så besværlige
Jeg kan følge ALLE i denne klage, har været HELE møllen igennem.
Fatter ikke de bliver ved med af reklamere og sælge et produkt der BARE IKKE VIRKER.
vi har snart skiftet alt ud og bliver VED med af have problemer. INGEN hos YouSee vil tage ansvar for deres arbejde/produkter men bliver ved af give andre skylden. selv i butikken der rådgav og solgte mig produktet kan/vil de ikke hjælpe,, bare fordi TDC har malet nogle biler grønne og kaldt den You See tror de de kan fraskrive sig deres ansvar.. FJERN PRODUKTET til i får det til af virke.. gi ALLE dem der har problemer deres penge tilbage og frigør dem fra kontrakten. så kan vi tale sammen nå i får noget der virker.. you DO NOT See the problem